מאות רבני הציונות הדתית התכנסו לדיון על נושאי הליבה במגזר | תיעוד

בנצי לייזרוביץ No Comments on מאות רבני הציונות הדתית התכנסו לדיון על נושאי הליבה במגזר | תיעוד

מאות רבנים ראשי ישיבות, דיינים רבני ערים, רבני ישובים ורבני קהילות מהציונות הדתית מאזור ירושלים ויהודה ושומרון התכנסו אמש במלון גני ירושלים ודנו בנושאי הליבה המעסיקים את הציונות הדתית בימים אלו | במהלך הכינוס קראו הרבנים תהילים לרפואת הרב חיים דרוקמן ורעייתו של הרב דוד לאו שמאושפזים בבתי חולים | גלריה

אלישע גרוסברג צילום: אלישע גרוסברג
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביוזמת "איחוד רבני הציונות הדתית" מאות רבנים ראשי ישיבות, דיינים רבני ערים, רבני ישובים ורבני קהילות מהציונות הדתית מאזור ירושלים ויהודה ושומרון התכנסו אמש (ג') במלון גני ירושלים ודנו בנושאי הליבה המעסיקים את הציונות הדתית בימים אלו. הכינוס הנוכחי הגיע לאחר ההצלחה של כנסי הרבנים מאזורי הדרום, המרכז והצפון שהתקיימו במהלך השנה האחרונה.

במהלך הכנס מאות הרבנים ישבו למעגלי שיח במגוון נושאים שנמצאים על סדר היום, בין הנושאים שהרבנים דנו בהם: חיזוק הקשר בין הרבנים, היחס לתרבות המערב, חיזוק התא המשפחתי, שימוש במדיה חברתית להפצת תורה ועוד נושאים מגוונים המעסיקים בימים אלו את עולם התורה הציוני דתי. במהלך הכנס הרבנים הקשיבו אחד לשני ושמעו את הדעות השונות.

את הכנס פתח הרב הראשי לירושלים, הרב אריה שטרן שדיבר על חשיבות האחדות במיוחד בימים אלה ואמר: "ימי ספירת העומר הם הימים הקשים בהם אירע מה שאירע בגלל שלא נהגו כבוד זה בזה, ואין הכוונה שלא אמרו שלום אחד לשני, אלא זה היה יותר מזה, ובעזרת ה' הכינוסים יתקנו את המעוות ויגרמו לתיקון המעוות, לדיבור משותף, ושיתוף פעולה".

בסוף הכנס התקיים פאנל שעסק בשאלה "האם הציונות הדתית מאוחדת"? בהשתתפות, הרב שמעון כהן, הרב בלומנצוויג והרב חיים גנץ, את הפאנל הנחה הדיין הרב מאיר כהנא.

חבר נשיאות 'איחוד רבני הציונות הדתית' הרב חיים דרוקמן מסר מבית החולים שהוא מברך על הכנס בכל ליבו ואמר: "אני מברך על כל כנס האחדות, זו אחדות של תורה, והיא חשובה ביותר, האחדות היא המפתח לקיומו האמיתי של עם ישראל".

בסרטון ניתן לצפות באמירת תהלים על ידי זקן הדיינים הרב אליעזר איגרא לרפואת חבר נשיאות איחוד הרבנים הרב חיים דרוקמן ורעייתו של הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו.

video
play-sharp-fill

 



0 תגובות